Sunday, January 10, 2010

Jurnal de elev 4-8 ianuarie 2010, prima săptămână de sfârșit de chin

Luni, de ce prima dată e întotdeauna aiurea; declarație anti-română? Nu îmi place școala în general, dar îmi place să învăț lucruri noi. De ce oare Boc ăla a pus Română scris obligatoriu la toate profilele la BAC nu știu. Nu îmi place română, adică știu că e limba mea maternă și că trebuie să cel puțin lucrurile de bază, dar pur și simplu după 10 ani de poezii, gramatică și literatură m-am plictisit în ultimul hal de această materie inutilă în proporție de cel puțin 80% pentru viitorul meu. Cele 4 ore săptămânale + orele pt temă le-aș putea folosi mult mai bine dormind, învățând la altceva sau pur și simplu împușcând alieni in Halo (cam dusă la extrem ideia, da știu, dar mă enervează întradevăr). La română profa pur și simplu crede că nu mai avem nimic atceva în afară de română și ne înebunește cu Eminescu, acel poet de care nu îmi pasă mai deloc. Orele de mate s-au desfășurat ca deobicei, au părut interminabile, 3-iari si 4-ari au fost dați, noi am rămas "deștepti"(opusul defapt) ca întotdeauna. Orele de info au fost așa de relaxante încât nu-mi aduc aminte ce am făcut acolo. Franceza s-a terminat mai repede.

Marți, vai de viața mea. Nu mai zic de romănă că m-am enervat suficient. Ora de engleză, aceeași oază minunată, care mă ajută să nu-mi pierd mințile în zilele de marți. La chimie buissnes as usual. La fizica fără teză, dar cu lecție nouă și o dată nouă pentru teză. La biologie, același grad de plictiseală ca la română, bine măcar că e doar o oră, proful pune teza la bio, si o mută pe cea la fizică. 3 zile de marți rămmase în semestru asta.

Miercuri, economistul din mine. La francă am primit cântece. După o oră de mate, în care am primit mai multe teme decât la restul materiilor pe săptămâna asta combinat, a urmat ora de economie (profa vineri e plecată, și la cele extraordinar de puține ore pe care le-am făcut, a reușit spre beneficiul tutoror să ne scape de o oră de mate), au venit lucrările și pot să zic că colegul meu de bancă e cel mai mare oportunist (sens bun) pe care l-am văzut. După somul de la sport și planul de recapitulare de la info, s-a terminat și a 3-a zii de școală din aceasta săptămână.

Joi i like phisics, i don't like saints. Română a fost pur și simplu mortal de plictisitoare și enervantă și inutilă și grea. Nu știu cum s-a nimerit de au pus o oră de engleză în fiecare zii când lucrurile par destinate a se sfârși rău. Singurul avantaj pe care l-am avut de Sf Ion (din nefericire port și eu numele de Ion) a fost faptul că proful de geografie e Ion, și am putut scăpa de lucrarea care ne păștea. La istorie am făcut o lecție nouă, dar nu am primit lucrările înapoi. Iar draga noastra profă de fizică ne-a pus pe liber.

Vineri, cele 4 ore care-s 2, mate și info. Având în vedere faptul că nu mai făceam economie, nu era nici un motiv să mai stăm și la religie, așa că după 3 ore, care mi s-au părut scurte rău de tot, și o lungă și interminabilă oră de mate, am plecat acasă și m-am pregătit de un weekend mult prea scurt.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.