Sunday, January 3, 2010

Ceea ce va urma!

Vacanța, 2009 review and 2010 plans
După cea mai oribilă ultimă săptămână de şcoală pe care îmi amintesc s-o fi avut, Băse 2, Boc 4, o săptămână fară net, o lucrare greșită aproape complet la info, vaccinare care nu a mai avut loc și 1 oră 30 min a început după multă aşteptare vacanţa de iarnă, mult așteptata și vitala vacanţă de iarnă. Mulţumesc Băse și Boc pentru o vacanţă de 3 săptămâni.
Mai sunt mai puţin de 2 ore până luni, până începe şcoala din nou, îmi este dor de vacanţă, bine că următoare este doar la 4(3) săptămâni distanţă. Media pe semestrul I, deocamdată pare destul de acceptabilă, și sper să nu se schimbe decât în sus, dar din păcate viitorul nu este ştiut de nimeni.
Pentru mine Crăciunul și Revelionul sunt doar două denumiri date unor zile fără semnificaţie aparte pentru mine, nu mă interesează ce fac ceilalţi în aceste două zile, dar cea ce mă enervează este faptul că sunt băgat în planurile lor fără ca măcar să fiu întrebat, și tot ceilalţi sunt cei care se supără pe mine.
În sfârșit am avut ocazia să mă uit la multe filme și seriale noi, și să joc câteva jocuri, în special Halo Multiplayer pe serverul de la LinkMania: 193.231.236.26- try it, nu o să vă pară rău. Am mai lucrat la nişte proiecte, dar vacanţa asta a fost prea scurtă și prea iarnă ca să fac ceva de calitate, o aștept cu nerăbdare pe următoarea.
2009 in review
New pc or leptop: NO
New electronic gadget: No,
School grades: Up
Social status: the same as it always has been
Economic status: maybe a bit better than 2008
Health status: healthy but not Special Forces member; no more teeth problems :)
Fame: LinkMania IT moderator; participant at a national C# contest no prize or award though
Anything else worth mentioning: No;
2010 plans
New pc or leptop: Hope so
New electronic gadget: Maybe, why not if i have the money
School grades: At least 1/100 bigger than last year
Social planes: i really dont care about this
Economic plans: maybe a summer part-time job (Summer of Code 2010?)
Fame: better place at the C# contest, maybe joining an open source program
Anything else worth mentioning: my 18th birthday, on [Redactat], i can take control of my life;
Și să observaţi cat de mult îmi place mie materia limba și literatura română, la profil mate info:
iar parerea mea despra eminescu, este ca: "Mihai Eminescu impreuna cu intreaga sa opera reprezinta o risipa de energie, timp si bani, mie personal nu imi pasa ce poezii si povesti a scris acel om acum mai bine de 100 de ani, deoarece nu mai sunt la scoala primara, nici la cea gimnaziala, iar profilul meu nu se cheama filologie."
Sper să mai am timp să postez Jurnal de elev și să nu fie luată educaţia românească de pe sistemul de suport al vieţii.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.