Sunday, January 17, 2010

Jurnal de elev 11-15 ianuarie 2010, Hellgate Economic

Luni, The Knight in Shining Armour=engleză, salvează ziua de la un dezastru complet. Ora de română=repetiții pt ziua lui Eminescu, bine că profa e ocupată cu câțiva și nu ascultă pe restul. La matematică văd că se conturează un tipar, pe măsură de călătoria nostră în jungla analizei matematice continuă, lecțiile și exercițiile pe care le facem au sens la școală, dar acasă sunt ca scrisul chinezesc. La info, teza a fost anulată datorită olimpiadei de engleză de sâmbătă, care a provocat o reactie în lanț ce a dus la anularea tezei și a transformării orei de francă în oră de recapitulare la info.

Marți, ziua neuronului ars. Engleza=50% teme +50% bio. Româna=fericita plictiseală a neascultării. Chimie=fericita plictiseală a neatenției. Fizică=milogeală și definiția educației românești: "de 40 de ani predau la pereti". Biologia, draga mea biologie, ce 4-ar îmi vei aduce oare la lucrare, cu, sau fără cele 50 de sutimi necesare?

Miercuri, ce face panica asta ... După lipsa orei de francă, rutina de la mate și inexistenta oră de sport, a început războiul, între lizibilitate, cantitate și calitate. Deși cantitatea am câștigat-o, lizibilitatea a fost pierdută din start, iar calitatea cea care ar fi putut înclina balanța spre victorie a fost distrusă de panică.

Joi, nu le am cu 2-ii . Ziceți-mi si mie ce-a făcut acest Eminescu de merită atâta atenție ? Urăsc atunci când engleza se apropie de mine. La geografie, trăiască democrația care a anulat lucrarea. La istorie, ceva modern și vechi în același timp, ascultarea pentru note din călătoriile oamenilor. La teza de la fizică la 3 subiecte din 4 am uitat de 2-ii din formule, și presimt că o să fie vai si amar de mine data viitoare.

Vineri, ordinea asta a lumi... Cum prima bătălie fiind indecisă, rezultatul războiului s-a, mai mult ca niciodată pus pe umerii celei din urmă încercări, unde nu ar fi trebuit să fie nimic care să împiedice victoria, dar ordinea ordinelor nu a fost bună și până și rezultatul acestei lupte este indecis. Totul este acum în mâna sorții și asta nu îmi place. La mate, cu nimic am venit, cu nimic am plecat. La religie minciuna, plictiseala și pregătirea la economie sunt prezente. La economie, ora trece fără să-mi vină rândul.

(maxim) 2 săptămâni până la vacanță

După o iarnă mai bolnăvicioasă decât oricare alta din istoria mea și un semestru cumplit, urmează sfârșitul de mijloc al sezonului, un moment de reculegere, analiză, relaxare și scăpare de stres, înainte să înceapă partea a doua, care va fi mult mai grea decât a fost până acum.

Deși înainte de vacanța de iarnă eram ca un pici de 5 ani care aștepta cu nerăbdare cadoul de la Moș, acum sunt un muribund, fără puterea de a mai drege vre-o greșeală făcută înainte, și fără interesul de a mai învăța sau încerca ceva.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.