Friday, May 8, 2009

Jurnalul unui elev 7/05-8/05 2009, două zile oribile

Joi, o zi care va rămâne în istorie drept începutul notelor de 4 și 3.

După două ore de ascultări intense la mate, proful fixează teza pe 2 iunie, adică mult după data de pe care credeam ca nu trebuie să învăț, și mai rău ne-a anunțat că ne va asculta din recapitulare până atunci.

în cele două de ore de info (info lab+dirigenție), am făcut niște probleme în laborator și am aflat și cât am luat la lucrare, eu din fericire am luat peste pragul de 4,5 , cea ce nu pot zice despre toți colegi mei.Am mai fixat teza cea scrisa pe 19 mai si cea practica pe 4 iunie și încă o lucrare practică marți și am mai vorbit despre CIA.

la fizică, tocmai când a venit profa, la sfârșitul orei, s-a apucat să ne dea probleme, și din păcate am ajuns și eu pe la tablă, dar nu știu cum am reușit (noroc chir, inspirație divină) dar i-am zis niște prostii destul de acceptabile, astfel încât nu am reușit să iau 4.

La religie am cam dormit prin altă bancă, și la bio am ajuns la 1000.

Vineri, încă o zi memorabilă prin oribilitatea ei.

La prima oră am dat teză la fizică cam exact din cea zis profa că nu ne dă.La prima oră de română, profa a mai ascultat câțiva colegi, și apoi ne-a dat de copy-paste niște date și s-a cam sunat.La antreprenorială profa ne-a dat o problemă (…?!) și mare lucru n-am făcut în acea oră.

La a doua oră de română “s-a dezlănțuit iadul”, după ce a mai ascultat încă câțiva colegi de-ai mei, am fost foarte surprins când profa a început să mă asculte și pe mine, eu panicat, m-am bâlbâit, am încurcat nume și ani, și idei, abia am putut citi din caiet și din carte, cred că am zis mai multe baliverne la această lecție de română, decât la toate celelalte din liceu combinate, dar sper că nu mi-am stricat media (cine l-o fi pus pe Eminescu sa scrie poezi, nu se pricepe la astfel de chesti, nu putea să fie soldat sau medic?).

La engleză mi-am vândut temporar colegul de bancă pentru o colegă de bancă, și cam atât, adică după ce s-a terminat ora am plecat acasă (sărind ca deobicei peste chimie și sport).

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.