Friday, May 15, 2009

Jurnalul unui elev 11/05- 15/05 2009

Un mic rezumat al acestei săptămâni, ultima în care vin la şcoală înainte de naţională.

Luni, o zi în care am intrat într-un mic bucluc (pe care nu o să îl detaliez aici).La francă profa mă bagă în seamă din păcate şi mă pune la treabă.La info am făcut cheşti noi folosindu-ne de chestii vechi.La istorie a ascultat şi ne-a predat Holocaustul (pentru cine nu stie google it) .La a doua oră de info chiar nu mai ştiu ce am făcut, dar ştiu că la sport (mă rog tot info că am făcut tot cu diriga, dar in laboratirul de info) am tras ceva la imprimantă şi am dat carnetul la vizat, apoi buclucul, apoi am plecat acasă.

Marţi. La mate ascultă, ascultă, şi iar ascultă în cele două ore şi la final ne dă o temă cam mărişoară.La engleză se pun note pe scrisori.La info dăm lucrare practică si aflu că panica+ neapăsarea tastei F2 odată la 60 de secunde mi-ar fi putut oferi un 4.La TIC nu prea facem ceva înainte să se sune. La bio îmi iau revanşă faţă de colegul de bancă, 25 de remize, 1 eu şi 3 el la X şi 0 faţă de umilinţa la care am fost supus data trecută 15 el 0 eu şi 5 remize.Iar geografie n-am mai făcut aşa că am plecat acasă.

Miercuri, o zi cu vai şi amar.La pishologie nişte colege se chinuie să facă să meargă un video proiector, ca să arate proiectele lor în Power Point, proiecte plictisotoare, dar măcar am văzut nişte capete roz.La ora de fizică au sosit tezele şi abia a reuşit profa să le treacă ca s-a şi sunat de pauză. La franceză eram stresat, trebuia să mă asculte profa, dar din fericire a uitat de mine, şi a fost o oră obişnuită de francă.La română pe lângă faptul că a ascultat, profa a mai zis ceva interesant, că miercurea vitoare, să plecăm de la şcoală de la ultima oră de romănă, pentru că profa urmează să facă o operaţie (n-a durat 5 minute şi maşinăria de chiulangea din clasă deja făcea planuri să petrecem aproape toată ziua de miercuri acasă). La desen am avut un şoc cum proful a venit doar în ultimele 5 minute , în restul orei să zic că clasa era plină de muzică, telefoane, şi jocuri de cărţi, şi desigur obişnuita temă la mate, în mijlocul acestui haos obişnuit ne pomenim că intră directoarea cu înca trei persoane, care cică ar fi fost două profe din Franţa şi o traducătoare.Directoare încearcă să mai nuanţeze sitiaţia zicând că noi am fi într-o mică pauză ( cred că pot să imi imaginez ce părere şi-au făcut aceste profe despre edu.ro şi România, încep să înteleg de ce România nu are o imagine prea bună în exterior). Ca în fiecare miercuri, a doua oră de română se termină mai repede.

Joi o zi a echilibrului.Norocul nelimitat de care părea că beneficiază colegul meu de bancă s-a teminat, deoarece proful de mate l-a ascultat o oră, o oră şi ceva si nu cred că i-a dat notă.La info diriga a început să corecteze lucrările practice, şi eu am cam stat degeaba, dar la dirigenţie şi la oră de fizică (la care am chiulit) am muncit la C#, nu singur, ajutat de o profă din comisia de la CIA. La religie am încercat să învăţ pentru teza (eu lucrare) la bio dar eforturile mele au fost cam zadarnice.La bio s-a aplicat regula echilibrului, colegul meu de bancă a înlocuit cu succes lucrarea cu o foaie făcută acasă, în timp ce eu mă uitam prin clasă nemaiştiind ce să scriu, şi am văzut foarte mulţi copiatori, nu că eu n-aş fi copiat daca aş fi avut "vitejia" şi cunştinţele necesare.

Vineri, adică azi am stat degeaba la fizică, am dormit la română, m-am trezit la anteprenorială, doar ca să adorm din nou la română şi să ma pregătesc de plecare după interesanta, dar nenecesara oră de engleză.

Săptămâna asta am aflat ca F2 are o funcţie esenţială, că apendicita e nemiloasă şi că mulţi s-au născut în luna asta.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.