Friday, April 3, 2009

Jurnalul unui elev 30/03-02/04 2009

Vine vacanta, iara parca inebuneste lumea.

Luni, surprize, surprize.La franceza, in conformitate cu traditia "milenara", am fost prea atent la ora, in loc sa mai citesc pe la chimie.La info am facut niste probleme apoi la istorie am facut despre comunism (in caz ca nu stiti a fost un lucru rau).Prima si cea mai mare surpriza a zilei a fost lucrarea neanuntata la chimie (s-o fi saturat proful de cate chiuluri am tras vinerea), bine macar ca eram cat de cat pregatit (chestia ciudata e ca am deschis caietul de chimie in weekend si am mai citi pe acolo).In continuare la info am facut tot probleme.L a sport eu fiind un chiulangiu permanent am tras o tura si pe la laboratorul de info, si pot sa va zic ca calculatoarele pline de praf care au cam 10 ani, abia mai fac fata, or fi cele noi foarte bune, dar au venit preinstalate cu Vista, si sincer sa fiu prima impresie a mea e ca Vista e varza, poate pe hartie e cel mai tare, dar practic e in urma xp-uui rau de tot.Si a doua si ultima suoriza a zilei a fost ca am vazut-o pe profa de muzica(cred ca pentru prima oara din februarie?) si am convins-o ca e inutil sa facem ora de muzica.

Marti, cred ca toti elevii sufera de oboseala cronica.Desigur cine nu ar fi obosit dupa 2 ore de matematica, in care proful te face sa te intrebi daca tu ai fost vreodata la scoala.Dupa aceste ore exista o oaza de relaxare, si anume ora de engleza, unde din noua n-am prea facut mare lucru( se vede ca se apropie vacanta).La info si la TIC, am facut probleme, respectiv o porcarie de program voluntar, si infinal diriga ne-a dat 2 probleme cu o multime de cerinte.Ultimele doua ore, biologie si geografie, au decurs cam la fel, desi la biologie a venit diriga sa-mi zica sa vin miercuri la 12, iar la geografie ne-a dat drumul mai devreme.

Miercuri, 1 aprilie.Dupa cele 2 ore in care am lucrat la un proiect, a inceput ora de pishologie, o ora in care m-am plictisit, mai rau ca deobicei.La fizica profa a ascultat niste bieti nefericiti de colegi de-ai mei.La franca, aceasi poveste, veche de cand lumea, vorba, vorba si iar vorba.In cele doua ore neconsecutive de romana, profa a ascultat, ma rog a pus note pe CV-uri si scrisori de intentie.Iar la desen, in sfarsit a venit proful la ora si ne-a pus note.

Joi, ultima zii inaintea unui weekend prelungit(vineri sunt cercuri).La mate am facut lectie noua si cam atat.Desi acasa statusem 4-5 ore sa fac tema la info, la ora de info am facut dirigentie, si anume un nu stiu ce proiect anti-analfabetism.La fizica, am scapat datorita numelui meu cel complicat, in loc sa ma scoata pe mine, a scos pe altcineva.La religie am stat inca o ora sa ascult propaganda ortodoxista (abia astept secunda in care nu imi mai trebuie religia ca sa imi maresc media).La biologie am fost anuntati ca de marti incepea sezonul de vanatoare 4 la elevi, si dupa 7 ore in sfarsit am plecat acasa.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.