Monday, April 13, 2009

Jurnalul unui elev 06/04-07/04 2009

Ultima săptămână înainte de vacanţă, mă rog, ultimele două zile înainte de vacanţă.

Luni, am dat o lucrare la info, o lucrare la care nu cred ca am facut prea bine, a venit lucrarea la chimie, şi am plecat acasă la muzică.

Marţi, doua ore de mate, una de engleza, una de info, una de TIC, una de biologie şi o învoire de la geografie şi am ajuns acasa.

Miercuri, am fost la ceva antidependenţă, dupaia la info ca să îi prezint la dirigă un proiect, şi apoi acasă fără să fac măcar vre-o oră, eu fiind ultimul din clasă care a plecat, nu pentru că mi-ar fi plăcut şcoala, ci pentru că am arătat proiectul.

Joi, am venit la şcoală doar să fac nişte pc-uri care nu mai mergeau şi cam atât, acum mă gândesc la vacanţa următoare, vacanţa cea mare.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.