Sunday, June 27, 2010

Jurnal de elev, săptămâna de vacanță 12, the sick old days

Se pare că anul acesta nu scap de răceli nici măcar vara, deși acum e mult mai ușor de scăpat de ea. Nu cred că am mai fost așa de rău răcit în ultimi ani, desigur nu zic că nu am mai lipsit de la școală, poate una, maxim două zile cu tușit și ceva febră, după care eram vindecat complet. Dar anul ăsta s fost foarte foarte diferit, am avut 1 super răceală, 1 răceală și o semi răceală.

Răceala a început în ultimele zile de școală, într-o joi, tocmai când ar fi trebuit să-mi fac vaccinul antigripal pentru gripa aia de tip nou (ironic nu?) care dacă vă mai amintiți a cauzat o adevărată isterie. Nu a fost prea rău, dar nici prea bine, sincer sa fiu nu-mi doream (și nici nu mă așteptam) să încep astfel vacanța de iarnă. După câteva zile pline de droguri (legale desigur) am scăpat și vacanța nu a fost distrusă complet.

După răceală, super răceala, în ultima săptămână din februarie, exact cu 6 zile înainte să trebuiască să prezint un site care era aproape gol, la un concurs în Sibiu. După o săptămână de stat acasă la căldură, de lucrat la site, de luat și mai multe droguri și după mulți litri de ceai fierbinte, mi-am recuperat vocea și o parte din forțe astfel încât sâmbătă, după 2 ore de mers, un vomitcomet și încă alte câteva ore de așteptat, eu cu colegul meu (care a suportat eroic voma) am luat un premiu. 3/4 de sandwich, o babă hoață olimpică și o minunată ploaie mai târziu ajung acasă. Două zile mai târziu eram vindecat și gata de școală.

Semi răceala nu merită povestită, doar menționată ca o statistică a ghinionului meu în sănătate.

Acest an nu prea a fost așa de norocos ...

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.