Tuesday, June 8, 2010

Jurnal de elev, 8 iunie, blogging live from school

În sfârșit după lupte seculare, am reușit să fac rost de un laptop, nu chiar ce vroiam, dar beggars can't be choosers, așa că deocamdată o să mă descurc cu ce am.

Am fost mult, mult prea ocupat cu școala în ultimul timp, mai este o zi și gata, am scăpat, a fost un an foarte greu, plin de chestii noi, de succese, dar și de dezamăgiri. Urmează clasa a XII-a, ultimul an de liceu, după care sper că o să ajung în București, la Politehnică să-mi continui studiile pe info.

Ultimele zile de școală sunt câteodată atât de ușoare, altădată atât de grele, astăzi a fost o zi de mijloc, româna la fel de enervantă și ireală, engleza acea minunată oră de odihnă care a fost în ultimele 9 luni. Cred că am făccut si chimie, dar nu prea știu ce-a zis profa. La fizică am scăpat, dar semestrul ăsta fizica a fost engleza de anul trecut, bine măcar ca am salvat cât de cât media. După 30 de minute de încheiat medii, profa a plecat și în ultimele 90 de min m-am cam jucat pe laptop, trebuie neapărat să-mi iau net mobil.

Acesta este primul post scris la școală de pe noul meu laptop. Sper să nu fie ultimul.

Mai am bioologie și gata o să plec acasă. Mai sunt doar 24 de ore și începe vacanța. De unii colegi o să-mi fie dor, de alți nu.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.