Tuesday, November 24, 2009

Jurnal de elev 24 noiembrie 2009

T-12 zile de școală rămase
Engleză, sinceritatea lui D.S.M. este completă și în concordanță cu mentaliatatea lui, dar unele lucruri pe care le face chiar că ( și mie mi se pare că) nu au sens. O oră relaxantă și utilă.
Română, plictiseală, plictiseală, plictiseală, cele mai inutile chestii posibile, o oră făcută doar pentru a-mi distruge după-amiaza cu teme si griji legate de această materie, bine măcar că profa este foarte "bună" (neatentă, indulgentă, etc).
Chimie, a revenit vechiul prof și am realizat că chimia mea e mai ruginită decât Titanicul și titlul de Mendelev nu îl merit.
Fizică, nota de la lucrare este mulțumitoare, ,deși un amărât de '2' putea să-mi aducă un 9, restul orei este irosită cu eroica, dar inutila încercare de a învăța la biologie sistemul nervos.
Biologie, subiecte nașpa, materie nașpa, dar măcar a avut loc revoluția copiuțelor! Trăiască Republica Copiuțelor! Bine că deocamdată, cel puțin până in 2010 nu o să mai trebuiască sa fiu stresat marțea ...
Cică în 2010 o să mă îndrăgostesc, o să fac schimbări majore, o să mă îmbolnăvesc la đinții (iară, nici nu trecură 2 saptămâni de când am terminat cu dentistul după 3 luni), și o să sărăcesc dacă nu sunt atent ... horoscoapele astea ...
Abia aștept să strâng suficienți bani pentru un laptop, ca să ajung si eu în secolul COD4. Tot legat de așteptat, Mono 2.6 și Linux Mint 8 sper să fiți gata când iau leptopul, că altfel voi fi blocat pe windows, și nu îmi place asta ...

Chestia politică:
Nu o fi Geoană cel mai bun, dar in mod sigur e mai bun ca Băse!

3 comments:

  1. Hmm.. ce sa zic.. No fi Base bun dar e mai bun ca geaona.. Clar!

    ReplyDelete
  2. Turtle ^ colega (șefa) mea pdl-istă

    ReplyDelete
  3. deci sunt de acord cu sefa(care sa nu si-o ia in cap ca o numesc asa)..base base baseee!!!!

    ReplyDelete

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.