Tuesday, November 24, 2009

Ce face dragostea din oameni ...

Iubire imposisibila
by o anonimă
fostă colegă de-a mea
Vreme trece,vremea vine,
Totusi ma gandesc la tine…
Da ma gandesc mereu la tine,
Cum te uitai frumos la mine
Era superb sa re privesc,
Sa-ti spun cu ochii “te iubesc”
Atunci puteam sa spun ca suntem 2…
As vrea sa dau timpu-napoi..
Sa te privesc sa ma privesti..
Cu ochii tai sa imi zambesti
Poate ca eu m-am inselat
Am crezut ca poate-ti plac..
Acum simt doar dezamagire,
Defapt iubesc o amintire..
Imi amintesc cand te-am intrebat
Daca placi pe cineva cu adevarat
Tu mi-ai raspuns cam intr-o doara
Nu plac pe nici una din scoala…

Fara sa vrei tu m-ai ranit
Nu stii cat eu am suferit.
E greu sa mai zambesc acum
Cand eu si tu avem alt drum
Stiu,e ciudat sa te gandesti,
Cum poti sa te indragostesti
De un baiat nepasator
Ce-si duce viata pe-un motor?
Acum imi zici buna pe mess,
Dupa 5 minute, mai vorbim eu ies..
Si inspiratia iar ma lasa… D
ar ma uit la poza ta frumoasa
Si stiu ca ma amagesc
Sunt o proasta ca te iubesc

A trecut un an, parca-a trecut o zi.
Eu te iubesc tu nici nu stii…
Si nu vei stii niciodata
Pentru ca nu poti sa ma iubesti ca fata…
Esti neincrezator sau doar copil
Asa esti tu (nume) (nume)
Si nu va mai fii cum a mai fost
Nu vreau lacrimi fara rost
As vrea doar sa fiu iubita
Langa tine fericita
Dar intr-o zi vei regreta..
Iubirea mea n-o vei mai avea..
Vei plange si vei suferi dupa o fata…
Atunci eu doar te voi privi
Si-mi voi aminti
Cat te-am iubit ODATA.

Poezia nu e concepută de mine, eu doar am publicat-o pe new media asta, iar "()", sunt edituri dorite de autoare ca să o pot publica.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.