Monday, June 8, 2009

Jurnalul unui elev, ultimele săptămâni, ultimele zile, ultimele ore, ultimele secunde

Am mai zis că cu cât se apropie mai mult data în care începe vacanță, încep să mă comport din ce în ce mai diferit, de parcă aș fi un criminal într-o închisoare (să rup caietul de pisologie {de fapt l-am făcut bucăți bucățele}, pe cel de religie și desigur vechea tradiție a aruncării blocului de desen la gunoi, fără să uit de faptul că in weekend am scapat și de restul caietelor inutilr), care așteptă data eliberări din închisoare (oare asta e școala în zilele noastre, o închisoare?).

Pe scurt am dat toate tezele rămase (Română - copiat și mult prea mult de scris; Mate - prea ușor, copiat total, prea multe greșeli de calcul; Info - unii chiar ca ar trebui să învețe nu informatică, ci logică {nu cea care se predă la școală, că numai logică nu se poate chema aia}), am făcut rost de ultimele note, deși la chimie și fizică ar cam fi o mică problemă (care nu imi poate tulbura bucuria începerii vacanței).

Pot să zic că sunt pregătit de vacanță, am descărcat destule filme pentru 2-3 luni, jocuri am instalat, mi-am stabilit niște țeluri, încă mai lucrez la program, dar asta nu e o problemă prea mare.

Singura chestie care trebuie s-o mai fac este să duc cărțile mâine, și să văd ce medii am și eventual dacă am învățat bine, să primesc o diplomă, sau ceva.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.