Monday, February 16, 2009

Jurnalul unui elev 16/02/2009

Luni, o zi ca oricare alta, lecții, bârfă si timp irosit.

Pentru ora de franceză am avut de adus un referat despre un cântăreț/cântăreață sau actor/actriță in franceză.Profa a început sa asculte pe colegii mei, si mie mi s-a părut că profa era mai interesantă de celebritate decât de franceză.

La info, săptămâna trecută o lecție nouă, azi încă o lecție nouă, o lecție nu prea dificilă, dar nici "floare la ureche”, ora s-a terminat mai repede decât m-aș fi gândit.

Ora de istorie am petrecut-o învățând despre participarea României la Primul Război Mondial (cred că acest război este mai important lucru inteligent făcut de noi românii în ultimul secol).

Chimie, chimie, ce m-aș face fără tine?

M-aș m-ai stresa lunea sau vinerea?Aș mai sta vinerea la școală după engleză?Mi-aș mai deforma spatele cu o carte și un caiet?Răspunsul este NU.

Pe scurt la chimie nu am făcut nimic important, sau măcar interesant.(Am aflat că proful de chimie s-ar putea <subliniez “s-ar putea”,nu am nici o dovadă clară, doar bârfă de liceu> să fi fost implicat într-un scandal sexual<cică ar fi zis nu știu ce la o elevă>).

A doua oră de info a venit si lecția am continuat-o.La sport colegii mei s-au dus sa își exerseze membrele, eu și un scutit de-al meu am deturnat ora de TIC al dirigii cu o altă clasă ca să nu stăm degeaba in clasă.

După ora de sport am plecat acasă cu sau fără aprobarea profei de muzică.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.