Friday, December 5, 2008

Jurnalul unui elev 2/12-5/12

Nu am in fiecare zi de scoala destul timp ca sa postez, dar in weekend am suficient timp asa ca in loc de un jurnal zilnic o sa fac unul saptamanal.

Luni, zi libera cu ocazia Zilei Nationale a Romaniei 1 Decembrie.


Marti, prima zii de scoala a saptamanii,la mate la fel ca de fiecare data, la engleza sa zic ca a fost mai bine,apoi a urmat prima mea tangenta fata in fata cu Windows Vista, la ora de info am facut impartirea pe grupe si grupa mea a mers sus la laboratorul cel nou,cu calculatoare noi cu Vista,la TIC am revenit in laboratorul vechi,plictiseala generala la biologie si unul dintre cele mai mari norocuri ale mele,nota la lucrare a fost exact cea care imi trebuia, o ascultarea pe la geografie de care pot sa zic ca am scapat cu o nota buna.

Miercuri dupa ce la fizica se petrece inco o minune, inca o nota destul de buna, somn, somn si iar somn pana la sfarsitul zilei.

Joi, dupa cele 2 ore de mate (desi nu cred ca as putea sa zic ca sunt ore de mate cum faceam in generala), am dat o mica lucrare pe la info, am aflat ca imi trebuie niste ocheleri, apoi am mai dat o tura pe la Vista, dupa aceste 2 ore de semi-relaxare a inceput calvarul,sau cel putin asa credeam..., pe scurt am scapat usor de restul orelor.

Vineri, pot sa zic ca cel mai important lucru de azi a fost faptul ca am dat teza la romana, la care cred ca sunt singurul din clasa care nu a copiat...sunt cateodata prea cinstit, restul zilei a trecut parca in zbor.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.