Tuesday, November 11, 2008

Jurnalul unui elev 11/11/2008

Marţi, o zi nici prea grea, dar nici prea usoara.

Ziua a început in forţa cu doua ore consecutive de mate; câteva exerciţi si probleme si o lecţie noua, pe scurt aşa s-au dus orele de mate.De la frica ca o sa iau un 4, la bucuria ca am scapăt de niste ore foarte grele.

Ora de engleza a trecut de parca nici nu as fi facut, am facut pentru prima oara exerciti de tip "listening" ("ascultand" e o traducere aproximativa), mi-am dat seama ca engleza (UK) e chiar foarte diferita de engleza (USA).

In ora de info, n-am facut prea multe, eventual m-am plictisit si am cautat o pensiune in zona Straja, pentru viitoarea excursie cu clasa (o excursie in care nu prea as vrea sa merg).

TIC, as putea zice ca jumatate din ora am stat degeaba si restul orei am muncit pentru o nota buna.

Biologie=plictiseala generala, imi imaginai cum e mancat proful de un mamifer.
Geografie asculta pe unii dintre colegii mei.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.